Datorspēle, kurā tu čakarē cilvēkus kā demons

Image

Cik kruti tas būtu?! Biš brainstormings tikko uznāca.

Reāli, ir daudz survival horror spēles, kuras man nekad nav patikušas, jo man tās  liekas pārāk sarežģītas un nesaprotamas. Skatoties filmu The Apparition un domājot par to, kādas ir horror spēles, ienācā prātā doma, cik forši būtu, ja būtu spēle, kurā tu vari spēlēt par demonu, kurš ir apsēdis kādu cilvēku viņa mājā un kuram ir šis cilvēks jāčakarē un jānogalina visinteresantāk, visātrāk, visapdomīgāk vai vēl citādāk, par to var vēl domāt un izvēlēties.

Spēlei nevajadzētu būt sarežģītai, protams tas nenozīmei, ka tai nevajadzētu būt grūtai. Tas, kurš ir spēlējis Neighbours from Hell, sapratīs ko domāju. Skats telpā, kurā čakarē cilvēku, varētu arī būt no augšas. Līdzīgi kā tajā pašā Neighbours from Hell, spēlē vajadzētu izvest upuri no pacietības, tikai šajā tematā būtu jādara tā, lai tas sajūk prātā, un kad tam ir galīgi aizgājis ciet, piemēram, pēc vairākiem līmeņiem, ir iespējams mēģināt viņu ievest kaut kādā telpā, kurā arī viņš tiek pazudināts, kas strādātu kā bosa līmenis. Vai arī vnk uzgāst upurim virsū kkādu lielu skapi or something. Tādai spēlei nevajadzētu būt šausmīgai. >:]

Būtu mazas izdarības, ar kurām varētu sākumā biš izvest upuri no pacietības, piemēram, pabīda durvis vaļā tam aiz muguras un tas apstulbst, un varētu būt arī lielākas izdarības, kuras iespējams varētu izdarīt tikai vēlāk, piemēram izslēgt visu elektrību, taisīt milzīgu jumpscare upurim, vai radīt kādu halocionāciju, kam varētu sekot visu līmeņu nobeigums ar noteiktu upuri – cilvēka nobeigšana (labi izklausās, mwahahaha), kura izpaustos kā kaut kas lielāks. Lai spēli padarītu interesantāku, nākamajos līmeņos upuris sāktu izmantot kaut kādas tabletes, kas viņam dotu tīru prātu, tb tas nodzītu spēlētāja izdarītos čakarēšanas punktus. Lai šīs tabletes izmantotu, viņam vajadzētu tikt līdz tualetei u.t.t., kas apgrūtinātu viņa čakarēšanu. Vēlākos līmeņos upurim talkā nāktu visādi ghost-catcher’i , kuriem būtu krutas tehnoloģijas, no kurām vajadzētu izvairīties, kā arī no pašiem spoku ķērējiem, kuri varētu tevi sagrābt. Tādi spoku mednieki būtu arī jāmēģina izvest no sakarīga prāta. Līmeņu dizains arī varētu mainīties, piemēram, ja upuris pārmaina vietu, kur palikt pa nakti (aizbrauc uz viesnīcu)  vai arī demons ir piebeidzis šo upuri un tad sākas cits upuris.

Nebūtu mazāk interesantāk, ja spēlei vēl pievienotu visādus punktus un achievement sistēmu 😀 Piemēram, dabū 10 punktus, ja paņem kaķi un izlidini to ārā pa logu. Tad upuris izskrien ārā meklēt kaķi, kamēr spēlētājs izdara vēl lielāku huiņu mājā, piemēram, piebāž to pilnu ar kamieļiem. Par to dabū 100 punktus un tad upuris paļubom ir sajucis prātā. Achievement’i varētu būt dažādi. Tie varētu svārstīties no ”Pirmā reize demona ikdienišķajā dzīvē” līdz ”Paldies, tu uzgāzi ledusskapi Kombuļu Inesei” Damnit, es kaut ko tādu uzspēlētu.

Reāli, a game like that būtu bomba. Par tādu labi uztaisītu es samaksātu normālas spēles cenu, lai tik uzspēlētu! Nu ok, tāpat nokačātu torrentos, bet es viņu tā rukātu, uztaisītu paštaisītu kreklu ar tās nosaukumu un stilotu pa skolu. Labi, tagad jāatgriežas reālajā pasaulē un jāuzraksta vācu valoda, citādāk to valodu neiemācīšos.

Advertisements

Komentēt

Filed under Pieraksti

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s